Bestellen
Hoe kan ik een artikel bestellen?
Nadat je een artikel hebt gevonden in de juiste kleur en maat, kun je deze in de winkelmand plaatsen door op de bestelknop te klikken. Wanneer je klaar bent met winkelen, klik je rechts bovenin op de winkeltas waarin je een overzicht van jouw bestelling ziet. Hierin kun je desgewenst nog wijzigingen aanbrengen.
Klopt alles? Klik dan op ‘Bestelling afronden’. Indien je een account hebt, kunt je inloggen. Ben je nieuw of wil je een bestelling plaatsen als gast? Vul dan je factuurgegevens in. Je kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken.
Let op! De artikelen in je winkelmand zijn niet gereserveerd. Zodra de betaling is afgerond, ben je verzekerd van jouw artikelen.
Wanneer je bestelling geslaagd is, ontvang je van ons een bevestigingsmail met het bestelnummer. Zodra de bestelling is aangeleverd bij PostNL, sturen wij je een e-mail met een tracking code, zodat je je pakket kunt volgen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je van maandag tot en met vrijdag vóór 16:00 uur bestelt, is je bestelling de volgende dag in huis. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail van ons met een Track & Trace code. Hiermee kun je je pakket volgen en zien in welk tijdvak je de bestelling kunt verwachten.
Indien PostNL het pakket niet bij jou of bij je buren heeft kunnen afleveren, wordt het naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. Je ontvangt hierover een bericht van PostNL.
Je betaalt bij ons geen verzendkosten bij bestellingen boven de €50,-. Er wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen onder de €50,-.
Ik heb geen bevestiging ontvangen
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox hebt. Ook kan deze in de spamfilter of in de ongewenste mail terechtkomen. Wij adviseren om deze te controleren. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt al je aangekochte artikelen tot 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen (mits ongedragen , onbeschadigd, in de originele verpakking en met originele labels) en voorzien van ons retourformulier. Het terugsturen in een niet-originele verpakking(en) kan voor beide partijen leiden tot waardevermindering. Zitten er beschadigingen of vlekken op het product, dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen.
Aanhoudende retours
Ben Borst hanteert een flexibel retourbeleid om jouw online winkelervaring bij ons zo goed mogelijk te maken. Wel houden wij het aantal retours bij per klant en aanhoudende retours die in strijd zijn met onze voorwaarden. Deze noteren wij en kunnen mogelijk leiden tot het weigeren van toekomstige bestellingen of in het uiterste geval tot het sluiten van je account.
Laten we de kleding met zorg behandelen
Je bestelling wordt door ons met veel zorg en aandacht ingepakt en verstuurd. Ben je niet content met je keuze en wil je je bestelling retourneren, behandel de items dan met net zo veel aandacht als wij doen. Voorkom vlekken, extreme kreukels en beschadigingen bij het passen en terugsturen. Zo zorgen we er samen voor dat iemand anders alsnog blij wordt van het item.
Je kunt je retourzending op eigen kosten versturen naar:
Ben Borst Casual Wear
Hoofdstraat 83
2202EV Noordwijk
Nederland
Om onze service constant te blijven verbeteren, stellen wij het op prijs als je de reden van je retour wilt vermelden op het retourformulier.
Kan ik een artikel ruilen?
Wil je een artikel ruilen voor een vervangend artikel of voor hetzelfde artikel in een andere kleur en maat? Vul dan het bestelnummer, het gewenste artikel en de maat/kleur van het artikel in op het retourformulier.
Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Ik heb een klacht
Wanneer een artikel niet naar wens is, of je een klacht hebt over iets anders, staan wij je graag te woord. Je kunt ons benaderen via onderstaande gegevens:
- Telefonisch zijn wij bereikbaar op 071-362 2535
- Je kunt een e-mail sturen naar contact@benborst.nl
- Via WhatsApp zijn wij te bereiken op: 06-38480689
- Of stuur ons een bericht via onze social media kanalen
Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.